browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Kundcase – Upplevelse.com

Posted by on april 28, 2016

 

artikelserie_vadgörduegentligen

”Vad gör du egentligen?” är en artikelserie som belyser vad jag erbjuder mina kunder för tjänster. Idag får företaget Upplevelse.com presentera vilken hjälp de får av mig

 

Att Upplevelse.com jobbar mot upplevelser är inte svårt att gissa. Men vad erbjuder ni för tjänst eller produkt?

Upplevelse.com erbjuder upplevelsepresenter för alla olika presenttillfällen. Vi har ett extremt stort utbud av upplevelser över hela Sverige och levererar dessa i en exklusiv och elegant presentbox.

Det finns ett flertal företag med liknande upplägg. Är konkurrensen hård – kan ni ge exempel?

Konkurrensen är hård, precis som den ska vara. Det finns ett antal andra aktörer i branschen. Det som skiljer oss är att vi erbjuder våra kunder 3 års giltighetstid, bästa pris och kvalitetssäkrade upplevelser.

Det gäller alltså att erbjuda ”något mer” för att kunden ska välja oss före någon annan.

Vad hjälper Skribentus ert företag med?

Skribentus har hjälpt (och hjälper fortfarande) med oss att skriva löpande bloggtexter om olika upplevelser. Både allmänna tips och utifrån egna upplevelser. Vi får även hjälp med beskrivande texter till olika underkategorier på vår webbplats. Kategorier som gör det lättare för besökaren att hitta rätt upplevelse beroende på vem som ska få den. För det är stor skillnad på om det ska vara en upplevelse till en student eller en 50-årspresent. Länkarna visar några exempel på texter som vi fått hjälp med.

Vilken roll fyller texten på eran hemsida? 

Texten är till för att beskriva våra kategorier och upplevelser på ett tydligare sätt. Fokus har varit främst för att utveckla användarvänligheten samt bra för synligheten i olika sökmotorer.

KundCasePublicerad datumGå till...
Evino30 mars 2016Till inlägget
Defiso Media AB25 April 2016Till inlägget
Upplevelse.com28 April 2016Till inlägget
Veloxia.se31 Juli 2016Till inlägget
DuoService2 Sep 2016Till inlägget
Smarter Marketing18 Sep 2016
Till inlägget
EkonomiJuridik4 Okt 2016
Till inlägget
Bumpy30 Nov 2016Till inlägget
Kryddafesten.se1 Feb 2017Till inlägget

 

Comments are closed.